Mulla ois niin paljon kerrottavaa, muuten tiedä miten ne kertoisin. On vaan jotenkin tosi tyhjä olo. Yhellä mun todella hyvällä ystävällä menee tosi huonosti ja se on aikasemmin suunnitellu itsemurhaa, ja mua pelottaa sen puolesta. Se ei kylläkään asu samalla paikkakunnalla ja se on mua 5 vuotta vanhempi, mutta ei se meidän ystävyyttä ole haitannut. Sillä on tosi kova ikävä sen entistä tyttöystävää, eikä se voi soittaakkaan sille, kun sen entisen tyttöystävän puhelin on jollain toisella. Joka kerta kun se mun kaveri sanoo lähtevänsä ajeleen, mä pelkään, että se tekee ittelleen jotain. Aina kun se lähtee ajeleen, sillä on tosi paska fiilis. 

Eilen illalla puolen yön aikaan se lähti taas ajeleen ja mä pelkäsin ihan kauheesti. Just vähän aikaa siitä se oli kertonu kuinka se kaipaa sitä tyttöö, kuinka ne ei voi tavata ja kuinka se ei jaksa enään. Mä lähetin sille puol yhen aikaan yöllä viestin ja se ei vastannu siihen. Sekosin melkein ja pelkäsin ihan kauheesti, mutta turhaan. Onneksi..